19:48


Sket i att städa klart och gick till min broder Daniel (Fniss)
Kollade på Young Apprentice. Jävla snobbiga 16 - 17 åringar som är smarta och snobbiga, typ.
Beställde sushi för 500 som kom på en jävla bambu-papper-tallrik med taxi. 50 bitar. 
Somnade i soffan med Mooch och blev slagen i ansiktet med en kudde.
Gillar inte att alla mina syskon väcker mig när jag sover. 

Förresten! 
Jag städade min brors sovrum, där det låg ett flertal högar med kläder överallt.
Hittade massa kläder som var mina, som jag letat efter sen i vintras typ! 
Blev superlycklig och fick med mig en fullproppad kasse med kläder hem. 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Den skjortan var väldigt fin tycker jag :(

2011-12-06 @ 23:36:30
URL: http://meetatlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0