22:16


Kul dag, kul dag.
Varit vaken sen nio och fått så mycket som fem timmars sömn (det är jättelite för mig)
Har varit som en zombie hela dagen och druckit 3 redbull så jag har kunnat vara vaken. 
Nu sitter jag här igen, i ebbas lägenhet ensam när mina vänner är på studentfest som jag inte lyckades få någon biljett till. 
När jag kom hit förut så hoppade dom i sängar och soffor och hade det jättekul. Så jag blev lite ledsen.
Efterom jag inte fick vara med.
Kommer få sitta uppe som en orolig mor och vänta på Ebba & Ida som kommer hem runt tre inatt. 
Kan inte somna, för då kommer de inte in sen. Skitliv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör du collage på din iPhone? :)

2011-12-02 @ 15:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0