Jag gillar inte ens vinter.


Någon oredigerad skräpbild från en vinter och utsikten från mitt rum, typ. 

Det har kommit snö till karlstad idag.
Just nu snöar det förfullt, stora flingor. Fniss. Det är fint men jag gillar det inte.
Jag har aldrig varit en sån som ogillat vintern, vinterkyla, snö osv.
Men efter vintern 2010 så fick jag nog. Det snöade så in i helvete mycket och blåste och var kallt.
Vart instängd på landet för att grannen vägrade ploga vägen.
Det var nog det värsta när man kom hem från stan eller w/e och fastnade i snön med bilen.
Och stora starka amanda fick ställa sig i blåsten och knuffa en bil.
Händer varje år och jag vill INTE vara med om det iår igen.

Kommentarer
Postat av: EBBA

hahah! det kommer hända iår :DDDDDD haha

2011-12-05 @ 19:35:01
URL: http://meetatlake.blogg.se/
Postat av: EBBA

svar: HAHA! ingen gillar dig

2011-12-05 @ 21:23:45
URL: http://meetatlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0