Intressant.

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Ja, såklart.
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: Ja
Skrika: Skirker gör jag inte direkt, men har en tedens till att vara högljudd
Sova: Ja
Ha ångest: Ja
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej.
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Ja. Jag brukar drömma om zombiezzzzzz
Drömma sexdrömmar: Na
Ta droger: Na
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: Ja
Gå till kyrkan: Aldrig
Gå i skolan:
Röka: Ja
Ha sex: det händer
Ljuga: Nae
Hata folk: Nejdå
Lita på folk: Nja, ibland kanske

VEM:
Saknar du:
Jaaaaag..vet inte
Vill du döda: Ingen tror jag
Rörde dig sist: Dunno
Vill du slå: Jag är snäll nu, så ingen.
Kysste dig sist: Min katt
Vill du kittla: ingen
Kramade du sist: Lustiga är att jag inte minns, men någon kramade mig förut.
Vill du prata med: ingen alls
Skrek du på sist: Mor min tror jag, eller trollie. Men jag skrek inte, höjde rösten heter det
Vill du vara som: någon tuff
Sårade dig sist: någon person
Vill du bli galet full med: Ebba
Gjorde dig riktigt glad senast: Jag vet inte.
Fick du sms från senast: Min bror
Ringde dig senast: Mamma
Är snyggast på jorden: Jag vet inte. Har inte sett alla.

HAR DU:
För många vänner:
Nej
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: trorjainteeee
Någon annan psykisk sjukdom: Ingen aning, har jag säkert.
Någon fysisk sjukdom: Nä, tror jag inte
Någon skada: Nej.
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Yes.
Egen dator: Ja.
Bra självförtroende: Nja.
Kysst någon: Ja.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Nej.
Varit kär: Ja.
Dumpat någon: Ja.
Stulit någonting: ja
Lämnat landet: Ja.
Tuttat eld på nått: Ja
Gjort något olagligt: Ja

HUR:

Går du: Konstigt. Mina fötter vill inte gå normalt
Svarar du i telefonen: "Hallå?".
Fördriver du tiden: Sover
Mycket pengar har du: Typ 100.
Tjänar du pengar: Studiebidrag
Ofta diskar du: Ganska ofta, men inte hos mamma
Ofta städar du: Samma sak här, ganska ofta fast inte hos mor min
Många stör du dig på: Det finns väl någon eller några, ingen jag kan komma på nu dock
Ofta träffar du din familj: Ofta

TROR DU:

Att du kommer bli något: Nej
På gud: Nej
På rymdvarelser: Not rlly
Att folk tycker om dig: Hoppas jag
På ett liv efter detta: Nej
Att fiskar kan tänka: Ja...
Att du kommer leva länge: Tror jag inte

Detta var ju skittråkigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0