Ångest.

Dieten jag gick på gick ju bra.
Skulle hålla på i ca 2 - 3 månader hade jag tänkt. Nu har det gått en månad, och hur bra gick det? Jo, det gick väl bra de 2 första veckorna, jag var ute och gick, åt inte skräpmat, drack inte läsk..speciellt inte redbull, vilket tog kål på mig. Jag slutade i princip äta kolhydrater och det var skitbra.
Sen kom det dagen då jag sket i det och drack redbull och gick till 7eleven och köpte brownie, åt McDonalds och ah, you name it.
Nu har jag gått upp de tre kilona jag förlorade under de två veckorna. 
Usch och fy osv.


Jag ska klara det. Jävla skit. Har jag klarat att gå ner 13 kilo tidigare så ska jag fan klara av det igen!
Alla måste peppa mig bara, annars går det inte.

Kommentarer
Postat av: ebba

tagga

2011-09-30 @ 11:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0