And if you don't know, now you know, nigga!


Har varit borta från min käraste alldeles för länge.
Så jag tog mig i kragen och drog till Ebba.
Vi gick till ica och skulle köpa fikabröd, för vi ville låtsas att vi var på waynes och fika.
Upptäckte att jag hade några kronor kvar på mitt kort så vi fick med oss några godsaker.
Plus Påskmust, för att vi har saknat julmust allt för mycket.
Sen fick jag ångest över allt vi åt, så vi gick ut och gick, la oss i en gunga och drack must, pratade känslor och gungade som bebisar.
Skrek åt tjejer som var glada och blev lockade av en kille som luktade gott.
Vi gick efter honom och luktade efter honom som två jakthundar.
Helt plötsligt så var vi utanför badhuset, så vi gick in där och var fundersamma och svarta.
Men vi kände oss allt för utanför som inte visste vad som hände, och varför det var så mycket folk...så vi gick hem. (Det var tydligen nattbandy)
Hände helt sjuka saker, och det var fint.
Nu ska vi dricka en varsin öl och kolla på skräckfilm.
Helt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0