Hej alla fans

Tappade bort bloggen lite. 
Sååå, vad har hänt de senaste nästan två månaderna? 
Mjo, jag har färgat håret lila, fyllt år och inte så mycket mer. 
Blir hemlös snart och utan en bästa vän. Det är ju inte så kul. Men vad ska man göra. 
Accpetera situationen och dö, typ. Nejdå, saker och ting löser sig väl. 
Ge mig en etta i centrala karlstad med relativt billig hyra tack, för det kan jag inte hitta. 
Dumma hyresvärdar som inte vill ha unga människor, och dumma karlstad som har för lite lägenheter. 

Jag tror kanske jag kommer tillbaka till bloggen. Har sagt det många gånger men jag har inte så mycket att sysselsätta mig med så jag kan väl lika gärna skriva här lite då och då. 
Jaja, jag måste nog försöka sova nu. Men först ska jag ta en cigg och lite saft, för ja...jag lyckades inte sluta röka :)))) puss

Här kommer några instagrambilder från den senaste tiden. 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

woah, du ser ascool ut i lila hår!

2012-11-30 @ 16:17:39
URL: http://fukk-tard.soclog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0