Får får får


Passade får idag i någon timme. 
Nu luktar jag får och är fet om händerna. 
Jag låg på en filt i hagen och halvsov med massa får som gick runt mig och över mig. 
En typ spydde ut grönt slem på min filt, eller ah typ...det rann ut från dens mun iallafall. 
Något helt cp förresten, jag såg ett får föda....vart lite rädd och skärrad för livet eller nåt. 
Såg massa slem och moderkaka och bleh, ville spy. 
Det är dock inte lammet på bilden, den på bilden är några dagar gammalt. 
Kommer drömma mardrömmar inatt, för det var inte vackert. 



Kommentarer
Postat av: Pau

ÄLSKAR FÅR!!! ÅHHHH <3
men att se när nått föds... urk...
men fan kul me lammm!

2012-09-03 @ 22:50:09
URL: http://cozycoffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0