Bloggen är död

Har ju typ nästan glömt bort att jag har en blogg. Har aldrig något vettigt att skriva så jag skiter it!!!
Men ah.
Just nu kan jag inte somna så jag tänkte att jag kunde skriva lite.

Jag bor ensam nu! Yey osv
Rymde från landet till stan den 1a februari, så just nu bor jag här med 4 kattbebisar och en kattmamma.
Jag har dessutom blivit blond. Behöver inte färga håret 24/7 nu<333 ska försöka hålla mig till den här färgen ett tag.
Och Ebba kommer hem om ca 24 dagar. Längtar så otroligt mycket.
Ska bli så skönt att få tillbaka sin bästa vän.

Sen vet jag inte riktigt vad som hänt under tiden jag inte bloggat.
Har för dåligt minne.

Ahjuste. Blev kär i Anton Ewald efter melodifestivalen och bestämde mig för att jag och Madde skulle träffa honom i Karlstad, så vi gjorde det och han var lika snygg i verkligheten mmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0