It's like that

Aaaah hej.
Har inte kunnat blogga någonting för mitt internet funkar inte och blogg.se appen balla ur och ville inte funka.
Men nu gick det!

Jag håller på att flytta nu, eller ah mamma..och jag är väl med på ett hörn och gör det jag orkar.
Hatar att flytta, speciellt om man flyttar till ett ställe man inte vill bo på, som jag gör nu.
Lägenheten jag skickade intresseanmälan till fick jag ingen chans att få, precis som jag sa.
Men ska ringa till en hyresvärd senare idag eller imorgon och kolla om det finns något ledigt. Får hoppas det.

Saknar för övrigt Ebba väldigt mycket redan, tanken av att vi inte kommer träffa varandra på 5 månader gör så jag får en klump i magen och ett tungt hjärta. Det är inte kul alls.

Var på en hemmafest i fredags, en riktig sådan..med fulla 15åriga tjejer som trillar runt och dansar till alla populära låtar som går på radion, och strular upp någon ful kille som är 7 år äldre och sen däckar i någon soffa.
Det var lite kul faktiskt. Förutom att någon jävel snodde min halsduk.
Tänka sig att man inte kan gå på en hemmafest utan att något blir stulet.
Dåligt säger jag, dåligt!

Peace!
XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0