Tagning! Håll käften.



Hej hej osv. 
Orkar inte uppdatera så ofta längre och bryr mig inte riktigt heller.
Ebba tar upp all min tid, därför blir det inte så mycket till bloggande. 

Idag var jag iallafall och bowla med skolan, gick skitbra och vann typ hela skiten. 
På rökpausen träffade jag och Madeleine Pölsa (Björn Starrin) Om ni inte vet vem han är så gillar jag er inte. 
Gick runt på stan och kollade julklappar, fast köpte bara saker till mig själv. 
Köpte smink för ca 400 spänn för att jag behövde det. Och slösade 80 kr på sallad från Maché som dom förminskat portionen på = inte värt pengarna egentligen.

Wall of text men w/e mina dagar är så intressanta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0