Dag 3: 8 sätt att vinna mitt hjärta.

Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

Det där är en ganska klurig grej i och för sig. 
Tror det är ganska svårt att vinna mitt hjärta även om man gör dessa saker. 

* Vara snäll och go, såklart. 
* Visa att du bryr dig.
* Inte vara allt för på.
* Var svårflörtad. 
* Ha bra humor och kunna skämta elakt. 
* Var mogen men inte allt för mogen. 
* Gilla film, serier och spel. 
* Skäm bort mig.

Kommentarer
Postat av: miranda

re: hihi tack

2011-11-20 @ 13:55:01
URL: http://drinkingfish.blogg.se/
Postat av: sofia

lovar att jag fått ditt hjärta att smälta!!! skämt åsido

2011-11-21 @ 01:15:45
URL: http://stopteasingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0