missemissemaoar


När jag kom hem från ebba tidigare idag så fanns det inga kattungar kvar hemma.
Jag saknar dom redan. Saknar den svart/vita lilla kissen som alltid gick runt och pratade med en, som alltid blev rund om magen så fort han ätit, som alltid vifta på svansen när han var gosig och som alltid anföll benen.
Och den bruna lilla tjejen saknar jag också, även om hon inte var lika go som sin broder.

JAG VILL HA MER KATTUNGAR NU!
Men snart får vi en helvit norsk skogskatt hane som heter bamse till mammas norksa skogskatt hona! (krångligt)
Då fan ska det bli fluffiga bebisar.

Kommentarer
Postat av: miranda

DÅ KOMMER JAG HEM TILL DIG!!!!

2011-11-04 @ 11:24:17
URL: http://drinkingfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0