Svar på fråga.



Börjar med att säga tack så mycket! 

Jag pluggar distans, så det är därför jag har mycket "ledigt".
Det blir i och för sig ganska långtråkigt, men det är skönt för jag kan plugga vilken tid på dygnet jag vill! :D (Förutom de dagarna jag måste till skolan på möten osv) 

Haha, jag är typ tråkigast i världen och kommer inte riktigt ihåg läkningstiden.
Både piercingen i läppen och i näsan har jag tagit själv, vilket kanske syns eftersom jag har ganska så förstor ring i näsan. Så jag har inte haft läkstavar. 
Ont tycker jag inte det gjorde.
Nu gjorde jag det ju själv så det gick inte lika fort som det gör i en studio. När man tar i studio hinner man knappt tänka på att det gör ont, enligt mig själv i alla fall! :)

Hoppas att det var något bra svar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur piercade du dig själv? vanlig nål?kanyl?

jag vill nämligen med i läppen men är rädd att jag gör fel, så lite tips? :)

2011-11-13 @ 18:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0