bara massa bajs

Godermorgon. 
Jag tror jag börjar vända rätt på mitt dygn nu, eller jag hoppas det. 
klockan är just nu 10:10 och det är väldigt tidigt för mig att gå upp. Så jag är lite stolt. 

Skulle egentligen iväg till skolan idag för att ta vaccinet mot livmoderhalscancer. 
Men jag bestämde mig för att inte göra det.
Vill inte få några konstiga biverkning efteråt och sen dö. 
Så idag ska jag nog gå ut på en promenad i det fina vädret, sen baka bullar med mamma ^_^
Och senare idag/ikväll ska jag åka in till stan för att äta Sushi på Happy Kitchen med Ebba och snacka skit. 
Känner mig otroligt tjejig och glad, typ. 
Har bestämt mig för att vara allmänt glad hela tiden och klä mig enbart i tjejkläder. 
Köpa blommiga klännigar osv. 
SKITSAMMA nu börjar jag skriva om ingenting. 
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: reb

har tagit livmoderhalscancer-sprutan och fick inga biverkningar alls så du kan ta den utan att oroa dig!

2012-04-11 @ 01:30:42
URL: http://rebmondvay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0