Min allra bästa vän

Min bästa vän flyttar snart ifrån mig, i 5 månader...5 månader utan min bästa vän. 
Hur ska jag klara det? Känns inte bra någonstans. 
Vi har haft våran allra sista kväll i helvetet med Bosse. Den allra sista, det blir inga mer såna kvällar. 
Får ont i hjärtat när jag tänker på det. 

När du kommer tillbaka kommer jag inte släppa taget om dig. (även om vi aldrig ger varandra kramar)
Men du får inte åka iväg igen, iallafall inte till något ställe som jag inte kan ta mig till. 
Kommer gråta när vi säger farväl. 

 

Kommentarer
Postat av: Ebba

:'( !!

2012-12-06 @ 17:16:03
Postat av: alexandra

:(( fy.
Vart ska hon?

2012-12-06 @ 18:43:31
URL: http://www.atypi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0