Rosa katt osv

Kvar i stockholm hos min käresta och funderar på att kanske stanna hela veckan. 
Han jobbar dock om dagarna och jag kommer få rasta hans fula hund Kasper. 
Men jag håller på att vänta på att The sims ska bli klart nu, så då har jag något att göra om dagarna fniss.
Var så länge sen jag spelade det. 

Saknar Ebba så mitt hjärta snart går sönder. 
Men förhoppningsvis åker jag till henne i januari :DDDDD 
Skulle vara så jävla kul. 

Här får ni en bild på Mathias rosa katt. 
Och snälla, kom inte med några kommentarer om att katten är rosa. 
Den är inte färgad med hårfärg och ingenting som skulle skada henne eller hennes hälsa. Så tyst. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0