Gott nytt osv.

Vart inte så bra start på dagen igår, vrickade foten till döds, var trött hela kvällen, nära på att svimma på bussen. Och förstörde min fot ännu mer så jag inte kunde gå på den.

Men jag är ändå glad att jag inte var tjejen som blev överkörd av bussen vid två tiden.
En tjej som tydligen försökt att stanna bussen precis när den åkte, och halkade under den när hon bankade på bussen, bussen körde då över henne och det gick inte att återuppliva henne, antar att det var rätt brutalt. Bara 20 år.
Tycker så synd om hennes familj och vänner, precis efter julafton och så, så händer en sån sak.
Min bror hade tydligen sett det då han var hos en kompis som bor precis där det hände.


Kommentarer
Postat av: carro

usch vad hemskt..

2012-01-01 @ 14:36:00
URL: http://speciialneeds.blogg.se/
Postat av: Frida

Men usch vad hemskt :( Varför inte bara stanna bussen till att börja med? :(



re: ja det är inte roligt att bo här faktiskt. När man kommer hem ligger det jämt rosor, kort och tända ljus utanför porten :/

2012-01-02 @ 19:59:57
URL: http://indignation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0