Baby Lucas


Passade ett barn idag. Lucas. Min brorson. 
Helt galen och kände mig jätteduktig som kunde ta hand om ett barn. 
Bytte aldrig blöja för det klarar jag inte av, vet ens inte hur man gör. 
Så det fick mamma göra. 
Jag var mer som entertainment. Han älskar mig. 
När vi var ute och gick med honom i barnvagn så trodde en tant att det var mitt barn.
Och klagade på att jag rökte när jag har ett sånt litet barn. 
SER JAG UT SOM EN MAMMA, KÄRRING?!
Fuck bitterkärringar. Vem går ens fram till en främmande människa och säger så.
Bara griniga gubbar och tanter som gör så. 

Nu ska jag dricka redbull och kolla på Big Brother som jag missade igår. 



Kommentarer
Postat av: EBBA

svar: visst va dom vackra!

2012-03-15 @ 22:08:39
URL: http://meetatlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0