Har ingen rubrik.


Aktiv som vanligt. 
Men jag har haft så mycket att göra. Eller nåt.
Många filmer att kolla på samtidigt som man umgås med pojken och önskar man hade mat.
Nu har han åkt hem, och lämnat mig förevigt krossad. 

Pratade om att banta idag med min familj. 
Kände mig jättepepp på att gå ner i vikt och gå ut och powerwalka som en idiot. 
Lite gnutta hopp känner jag inom mig. 
Men sen kommer verkligheten och trycker ner mig och säger: "Du kommer alltid vara fläskig."
Så jag vet inte om jag ska grina eller slå mig själv i ansiktet och bli smal. 
PUSS O KRAM.

Kommentarer
Postat av: miranda

jag ska börja powerwalka, vill du gå med mig? :)

2012-03-25 @ 23:35:54
URL: http://drinkingfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0