I'm always lazy when i miss you.



Jag var gulhårig med olika nyanser en gång i tiden. 
Hade inga piercingar förutom smiley. Saknar det. 

Idag har varit en helt sjukt dryg dag. 
Gick upp alldeles för tidigt för mitt eget bästa för att jag skulle på möte klockan tio. 
Kommer dit i tid och får reda på att det var imorgon. 
Åkte till min syster för att färga hennes hår. Hungrig, yr och trött.
Färgade hennes hår och dog sen i soffan, blev hämtat utav mamma och trodde nästan att jag skulle dö i trappuppgången. Seg i hela huvudet och illamående som tusan. Tusan...
Köpte mig en redbull så nu mår jag snäppet bättre.
Tror jag har ätit något dåligt. Vill spy. 

Trots att Mathias inte kunde komma hit och trots att jag inte kommer få mina pengar innan helgen så tror jag det kommer bli en ganska go helg. 
Jag och Ebba ska stänga in oss i helvetet och leva livet. 
Det ser jag fram emot.

Kommentarer
Postat av: Amanda

du e ju typ snygg i allt o:

2012-03-14 @ 19:33:28
URL: http://fukk-tard.soclog.se/
Postat av: sofia

snyggast i världen

2012-03-14 @ 22:34:09
URL: http://stopteasingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0