No I aint no fucking hipster, mister


Hipster kokain. 
Dödar allt. 

Jag har en kropp som en gammal tant. 
Inte utseendemässigt kanske men jag är lika seg som en gammal människa. 
Har legat i soffan och gnällt i någon timme nu. 
Har så ont i bröstkorgen, ryggen, vänsterarmen, käken, tinningen.
Svårt att andas för det gör ont när jag andas. 
Och exakt såhär kände jag förra året också...i Mars, när jag blev inlagd.
Blir nojig och tror att något är fel, när det säkert inte är något alls.
Forever hypokondriker. Eller något.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Vad blev du inlagd för?

2012-03-06 @ 12:51:34
Postat av: Evelina

Snygg, yes!



Wäh, suger att vara hypokondriker...

2012-03-06 @ 23:28:49
URL: http://hhivefive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0