Bite chunks out of me, you're a shark and i'm swimming


Sletet ansikt och svettig panna. Glansigt. 

Jag vaknade klockan 18 idag. 
För seg i kroppen för att leva och märker att min kropp inte alls tycker om min dygnsrytm.
I want change!! Now pls plox bibibobo
Vad gör man ens när man gått upp så sent, ingenting. 
Nästan lika bra att sova mer, försöka få rätt på dygnsrytmen, men det är lönlöst. 
I am forever lost in this. Fackar ur. 

Klockan är nu 2300, är jag trött? Jag vet inte ens. 
Är jag bara seg kanske? Eller? Återstår att se. 

xoxo gossip girl tjarå

Kommentarer
Postat av: sara

dösnygg

Svar: Tack, detsamma!
Amanda

2012-09-12 @ 01:23:21
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0