Tillbaka kanske

Hejhejhej

Nu är det ju så att jag inte har varit aktiv här på typ ett halvår eller nåt. 
Vet inte om det är någon som ens följer min blogg längre. 

Funderar iallafall på att få igång den igen. Har ändå rätt jättemycket free time så att säga. 
Så jag kan väl börja blogga om mitt roliga liv och mina katter igen. 
Eller nåt. 

För tillfället sitter jag faktiskt med en liten kurrande kattbebis innanför tröjan. 
Han har ingen mamma så jag är hans mamma nu. Matar honom med nappflaska och ger honom kärlek. 
Måste komma på ett namn åt honom bara. 

Men jaja. OM det är någon som läser så kan du/ni lämna en kommentar. Skriv typ hej eller nåt. 

Xoxo katt 



Kommentarer
Postat av: sofiastarstrukk.blogg.se

hej haha

2013-09-21 @ 11:11:56
URL: http://sofiastarstrukk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heeeererej

2013-09-21 @ 23:07:53
Postat av: Gaffla

Kollar in ibland men blir ju mer sällan när sidan sällan uppdateras :)

2013-09-22 @ 13:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0