Två sidor av Amanda


Ja, så kan man ju också se ut. 
Tror den högra bilden stämmer in mest på hur jag mår/alltid ser ut.
Blev smittad av aidsförkylning av Ebba för någon vecka sedan. 
Men har inte blivit frisk ännu. 
Allmänt seg, sliten och trött jämt. Låter som en gammal crackhora och skrämmer folk med mitt yttre. 
Men nu ska jag springa ut i skogen med hunden, trots att jag hatar att vara i skogen själv och det känns som det ska komma någon och brutalt mörda mig.
Kände för att vara lite nyttig, plus att jag kanske mår lite bättre i huvudet efteråt.

Kommentarer
Postat av: EBBA

jag bara slängde ihop den på morgonen innan skolan! seriös som fan.

2012-04-17 @ 20:43:14
URL: http://meetatlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0