Fattar inte själv

Jag har tänkt på en sak. 
Jag tror jag börjar på att bli väldigt sällskapsjuk. 
Jag klarara inte av att vara ensam, tror jag. Blir galen av att sitta tyst i flera timmar, inte veta vad jag ska göra och inte veta vem jag ska höra av mig till. 
När jag skriver med någon och inte får svar så blir jag som en viss person som nog bara jag och Ebba vet till.
Smsar konstant, skriver "hallå" "vad gör du" "hörru" "svara" 
Och tänker inte själv just för stunden att jag antagligen är lika jobbig som denna andra person jag skrev om. 
Så fort jag inte får svar på länge så börjar tankarna snurra i mitt huvud och jag tror nästan genast att personen jag försöker få kontakt med inte vill veta av mig, eller inte tycker om mig osv osv. 
Nu är det för visso bara en person jag skriver till jämt och ständigt, men ändå. 

Jag tänker ofta tillbaka på tiden då jag helst ville vara ensam, instängd på mitt rum. 
Jag tyckte om det. Nu är det bara jobbigt och jag blir rastlös. 
Ah, jag vet inte ens varför jag skriver det. 
Jag är väl som sagt rastlös och inte ett dugg trött. 


Kanske är tillbaka på bloggen nu, jag vet inte än. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAA, kom tillbaka :D

2012-08-27 @ 19:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0