fuck you winter

 
Så trött idag. 
Gick och la mig 23 igår och vaknade klockan 3 för att jag är knäpp och kan inte sova på natten. 
Har varit vaken sen dess för att jag skulle till "skolan" eller vad det nu är jag ska börja på, horisont heter det iallafall. 
Jag visste liksom inte vad jag skulle göra och hur länge jag skulle vara där, så jag gjorde mig i ordning och köpte red bull och drog in till stan, visade sig att jag blev där på ett möte som varade kanske i 30 min. Kul. 
Gick sen och köpte ett nytt smycke till näsan som nu blev lite för stor och lite för smal.
Jag suger på att veta vad jag ska ha för storlek. Men aja. 
Det är iallafall cpkallt ute. Jag DÖR, hela mitt ansikte frös och mina ben stack för att det var så sjukt kallt. 
Jag vill inte ha den här kylan, och det ska bli ännu kallare...hur ska jag klara mig. 


Jag älskar för övrigt min Totoro dräkt, mysigaste någonsin. Det enda jobbiga är när man ska gå på toa. 
Önskar jag var kille.

Kommentarer
Postat av: Denise

Först vill jag bara säga att du är sjukt snygg och nu till min fråga: skulle inte du kunna göra en video på hur du sminkar dig? :)

Svar: Men oj, tack så mycket! Det är inte så speciell sminkning men, ja det kan jag försöka fixa :) puss
Amanda

2012-12-03 @ 16:24:54
URL: http://deniseryberglilja.blogg.se
Postat av: alle

du e snygg

Svar: eruuuu
Amanda

2012-12-03 @ 16:55:55
URL: http://awanman.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad använder du för hårfärg och hur gjorde du när du färgade? (dvs om du blekte innan eller så)

Svar: Jag använde directions violet och plum. Och ja, jag blekte håret innan..hade svart innan så det fick jag göra :)
Amanda

2012-12-04 @ 19:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0