Uppdaterar lite


Använder rosa läppstift och putar medvetet mycket med läpparna. 

Jag är som vanligt väldigt dålig med det här att uppdatera bloggen. 
Men jag har väl inte så mycket intressant att skriva om och struntar därför i att göra det.
Har mest bara legat och kollat på Adventure Time hela nätterna och varit ute i solen när det varit fint väder.
Gymmade för övrigt för första gången igår, det var lite pinsamt men jag tror jag fått smak för att börja träna och önskar att jag hade råd med ett gymkort. Varför ska allt kosta pengar?! Får nöja mig med att motionera hemma i skogen. 
Men imorgon ska jag med Borkason och gymma på Friskis & Svettis ^__^ fniss
Sen på kvällen ska vi på maskerad med tema gender blender.
Jag och Ebba kommer bli riktigt snygga killar, det är jag helt säker på.
Och på lördag får jag träffa en efterlängtad Mira också!
Tror denna helgen kommer bli en fin helg trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0