Kul kväll igår, jobbig dag idag


Bilder från igår. 
Alla var så glada och kärleksfulla, typ. Fulla iallafall. 
Jag hade kul igår, och vi åkte en fin gammal buss in till stan. 
Fast jag fick inget kort på den, tyvärr.

Idag har alla lämnat mig, Mathias har åkt hem till sthlm och Ebba har åkt hem till hagfors. 
Nu är jag sådär olyckligt ensam igen, och har tråkigt. 

Nu tänker jag göra något jävligt impulsivt och snällt mot mitt hår, vilket jag säkert kommer ångra. 
Men jag ska klippa min lugg, rak tror jag. 
Måste få den att börja växa igen.




Kommentarer
Postat av: rebecca barbie

Haha känner du lukas? det är min bästa kompis lillebruur!

Svar: Njaaaaa, känner och känner. Mer Ebba som känner honom haha
Amanda

2012-09-03 @ 09:53:01
URL: http://heysugarmagazine.se/beccababycake

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0