Youth


Hurr durr tjockiskatt. 


Helger som denna är jobbiga.
Helger då man verkligen inte har något att göra.
Väntar bara på att helgen ska vara slut.Men den tar aldrig slut, känns det som. 
Känns inte som jag har några vänner. Förutom Ebba. 
Vänner som man brukade festa med varje helg har nu slutat höra av sig. 
Jag är som utesluten från deras umgänge. 
Är man för dryg som person? En dryg fitta som inte visar något intresse för andra kompisar. 
Kan nog vara så, har nog inte hört av mig till någon annan kompis än Ebba på ett bra jävla tag. 
Kanske är det för man nöjer sig med sin bästa vän. (gay)
Men just på såna här helger då man varken är med sin bästa vän eller pojkvän så saknar jag när de där andra kompisarna hörde av sig och frågade om man skulle med ut. 
Åh så ledsamt inlägg. 

Hejdå 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0